سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندی های همشهری

نیازمندی های همشهری یک روزنامه با کلی مطلب جالب و قشنگ و جایی برا شما جهت ارسال آگهی.

جامع بشری در گذر زمان دچار بحران های زیادی شده است، در ایبتدا آدم و حوا پا به این زمین گذاشتند و هیچ نیازمندی که نتوانند آن را تهیه کنند دارا نبودند، آنها هر آنچه که نیاز داشتند در اختیار داشتند.

نیازمندیها با پیشرفت جوامع خودش را نشان داد و در سالهای اخیر بودن یک نیازمندی توانا لازم بود.

نیازمندی های همشهری

اما چرا نیازمندی های همشهری؟ و اما چگونه میشود به این روزنامه آگهی داد. سوالی که شاید جواب به ان زیاد سخت نباشد.شما باید جهت دادن آگهی به این ساین رو عکس بالا کلیک کنید و با عضویت و یا بدون عضویت و به صورت کاملا رایگان آگهی خود تون رو در این سایت به ثبت برسونید.

بله کار کردن با این سایت خیلی ساده است و افراد زیادی میتونند به این سایت آگهی بدن، اما یکی از شرکت های توریستی خیلی از نیازمندی های همشهری تعریف میکرد و ایشون میگفت که من در این روزنامه آگهی دادم.

این شرکت که در زمینه تورهای خارجی فعالیت میکرد میگفت من به قسمت درج اگهی رایگان این سایت مراجعه کردم و بعد از انتخاب دسته بندی خدمات اگهی خودم رو تو سایت به ثبت رسوندم که خودش باعث شد تا روز بعد کلی مراجعه کننده داشته باشیم.

هر مراجعه کننده متقاضی سفر به یک جا بود، یکی میخواست بره ترکیه و یکی دیگه میخواست بره کویت و یکی دبی، همه تو صف وایسادن و مجری فروش میگفت که شما از کجا فهمیدین که ما تور داریم و همه جواب دادن که ما از طریق سایت نیازمندی های همشهری متوجه شدیم.

بله در اینجا باید باز هم از این سایت تشکر کرد که واقعا در این زمینه درج آگهی مثبت عمل کرده.