سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیازمندیهای تهران

تهران پایتخت کشور عزیزمان ایران هست و یک روزنامه مخصوص اگهی داره و اون نیازمندیهای تهران هست.بله اما شما میتونید در عکس زیر گوشه ای از فعالیت این سایت رو ببینید.

نیازمندیهای تهران

واقعا نیازمندیهای تهران خیلی از شهروندان تهران رو مجذوب خودش کرده، در این نیازمندیها همه چیز پیدا میشه به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدمیزاد. فقط کافیه که شما به این نیازمندی مراجعه کنید وببینید که چقدر زمینه فعالیت داره واقعا عالیه.

یک روز که به شهر تهران مراجعه کرده بودم و میخاستم تا یک فرش دست دوم برای خونه اجاره ای خودم تهیه کنم. اول به فرش فروشی ها مراجعه کردم و دیدم واقعا قدرت خرید فرش رو نداشتم، بعد هم که به امانت فروشی که مراجعه کردم دیدم که اوضاع بدتره و واقعا بعضی هاشون فرش دست دوم رو به یک قیمت بالایی میدن.

خوب چشمم به باجه روزنامه فروشی افتاد و نیازمندیهای تهران رو دیدم، وقتی به قسمت مربوطه مراجعه کردم دیدم که چقدر تنوع انتخاب دارم و چه قیمت های خوبی، اینجا بود که به اهمیت نیازمندیهای تهران پی بردم و سعی کردم، همه دوستای خودم رو هم با این نیازمندیهای تهرانآشنا کنم.

خوب از تهران گفتیم، شهری که خیلی شلوغه و دود و شلوغی واقعا در تهران بیداد میکنه. ولی جمعیت زیاده شهر خودش اهمیت نیازمندیهای رو بیشتر میکنه و کسانی که در این عرصه فعالیت میکنند تونستند به درآمد خوبی دست پیدا کنند.